söndag 9 augusti 2009

Loppis på gården!


Tjo och flyt!!
Vilken dag......jag hade loppis på gården och var lite små nervös över att ingen skulle komma då jag endast hade haft en notis om det i mitt nyhetsbrev och på hemsidan. Men dröm om min förvåning när det strömmade in folk på gården när vi öppnade!
En härlig loppis med vackert väder och jag hoppas att många glada kunder har fyndat ute i ladan idag!


Detta kan säkert bli en återkommande händelse i slutet av sommaren.
Hade plockat ihop lite smått o gott och även ett par skåp som stod på min projektlista fick följa med på loppisen.
Vill passa på och tacka alla härliga kunder som har trotsat det varma vädret och inte varit på stranden!
A tout à l´heure !

6 kommentarer :

  1. Hej! Jag var en av de glada "fyndarna" idag.
    Så mycket fint det fanns, men det gällde att ha vassa armbågar :))

    Gillade pallen som ni precis fått hem från Frankrike, tål att tänkas på!

    Kram A-M

    SvaraRadera
  2. Tänk om jag hade haft möjligheten att komma och botanisera. Du hade säkert jättemycket fint. Kram Merja

    SvaraRadera
  3. Synd jag missade din loppis! Har tidigare besökt din butik och hittade en massa fina saker! Jag undrar om du säljer vita bokstäver? Hittade inga i din webbshop?

    Josefine- At home

    SvaraRadera
  4. Den loppisen hade varit kul att besöka!

    Din butik var en dröm! Underbar!!

    Jag lade in bilder från din butik i torsdes på min blogg,och länkade till din sida, vet inte om du sett det... Vi besökte ju dig i sällskap av Titti (Knäred), i torsdes.
    Jag kommer att återkomma!

    Ha det fint!/ Mariette

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Jag lovade ju att skriva till dig när jag hade gjort ett inlägg ifrån mitt besök hos dig.
    Nu kan du kika på det inne hos mig.

    Så synd att jag inte kunde vara med på loppisen... Hade säkert slunkit med ett och annnat...

    Kram
    Marie Nostalgi och Romantik

    SvaraRadera
  6. Å butiken är så fin.. har länkat dig i bloggen min, hörs sen ang tolix =)

    SvaraRadera