torsdag 19 november 2009

Julstämning!


Nu är det julstämning i dubbel bemärkelse!
Äntligen känner jag att det börjar ta form i butiken. Det har varit mycket som skall fram och så vill man samtidigt ändra lite i butiken också...... ja ni vet!
Det är alltid man själv som är den mest kritiske och ändra på saker hela tiden. Men nu börjar jag själv bli nöjd. Nu är det bara de sista pusselbitarna som skall på plats. Sen kan vi ha julstämning här i helgen. Har du vägarna förbi så är det mellan 11-17 lördag och söndag.
Glögg och pepparkakor och kanske även grillad korv.... vi får se.


Har nu även varit på Sofiero och gjort min dukning men det blir inte alltid som man har tänkt. Hade ett supperhäftig bord, ett stort runt spröjsat fönster som jag hade tänkt göra en dukning på men..... men tyvärr så gick det inte in genom dörröppningen så vad gör man? Inte bygger man om Sofiero slott!!
- Det är bara att tänka om!
Temat blev till "nature" enkelt med ett stänk av flärd och stämning!

Här är ett litet smakprov!



A tout à l´heure !

4 kommentarer :

  1. Det var ju synd att du inte fick in fönstret, det hade sett vintrigt och isigt ut.

    Mimmi

    SvaraRadera
  2. Så synd att du inte fick in det men en driven, påhittig kvinna som du, med en säker känsla för det vackra, löste det nog galant ändå. Ha det gott med julstämningen i helgen. Kram Merja

    SvaraRadera
  3. Vad fint! Jag hoppas ju komma både till Sofiero, J.Bengtsson och till dig denna helgen... vi får se vad som hinns med :)

    Ha det gott i helgen!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Varit en vända hos dig idag i din butik och ska se om vi hinner med sofiero imorgon... Fotade lite och lade på min blogg... Forts Trevlig helg. =) Jeanette

    SvaraRadera