fredag 26 februari 2010

Ett vårtecken!


Äntligen ett vårtecken!


I år verkar väntan på värmen bli extra lång, men här i butiken har vår- och sommarkläderna redan börjat trilla in. Ett härligt tecken på att sommardrömmen inte är långt borta. Snart får vi byta mössa och vantar mot härliga sommarklänningar och sandaler.

Därför kommer jag att ha extra öppet nu på onsdag den 3 mars mellan 14-19.

Då kan du njuta av årets nyheter från våra märken Melmelli och Ester Elenora, samt en liten kollektion av Eva Romares Vintage.

Samtidigt har jag fått en stor möbel leverans med många riktigt fina möbler som jag inte har hunnit lägga ut på hemsidan än! Men jag lovar att återkomma med lite skön bilder......








A tout à l´heure !

4 kommentarer :

  1. Oooooo vad mycket fint!!Synd att du håller till så långt bort!!Men vem vet jag kanske dyker upp i sommar!!
    Ha det gott och kram på dig!!!
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  2. Åh ! verkar vara så fina kläder ! och så mycket annat fint . Längesen nu jag var hos dig , får snart boka in ett besök ! Kramar Susanne / den gamla skolan ♥

    SvaraRadera
  3. Ser fantastiskt ut! Synd att jag måste åka genom halva Sverige för att besöka din butik;-) En avstickare på väg till Danmark i sommar kanske:-)

    Kul att hitta hit!

    Vänligen
    Anna Johanna

    SvaraRadera
  4. Det fanns mycket fint i ditt klädstil innan det nya kom.
    Dte är ont om blommor så jag vet inte om det hinner bli något innan jag reser till La Gomera.
    Hoppas allt är väl annars??
    Här rullar det på i 180 känns det som
    Ha en skön helg
    annika

    SvaraRadera