fredag 19 november 2010

Försmak av julen.


Det har varit bråda dagar här i butiken och på gården. Allt ska fixas och ibland vill man mer än vad tiden räcker till för.
Alla ljusslingor har tagits fram och och alla julsaker som har stått på lagret och väntat har plockats fram.
Lätt kaos är nog det rätta ordet! Men det är ofta ur kaoset som något kreativt kommer fram.....



Nu till helgen har vi Julstämning med allt som det innebär!
Glöggen står på värmning och grillen är tänd där min käre man grillar korv och i butiken spelar vi julmusik och granen doftar gott i samklang med doftljus och tvål.
Nu börjar en riktigt "go" magkänsla infinna sig och jag njuter av försmaken av jul!



Har du möjlighet att komma förbi för en stunds inspiration och njuta lite av jul i lugn och ro så är du välkommen!

Lördag är det från klockan 11-17 och söndag 12-17.
Varmt välkomna!
Marie

4 kommentarer :

  1. Ohh vad härligt får se om jag hinner titta förbi annars kommer jag en vardag då det inte är så mycket folk.
    Ha det gott så hörs vi
    Annika

    SvaraRadera
  2. Här var det mycket FINT :)

    Missa inte
    SATURDAY SHOW OFF
    Välkommen att vara med
    Håkan

    SvaraRadera
  3. Åååå, vad jag önskar att jag kunde komma!
    Men du beskrev julkänslan så underbart att jag kunde känna den ända hit..., till Dalsland:)
    Hoppas du har haft en ljuvlig helg med många köpsugna kunder!
    Kram
    Marianne

    SvaraRadera