tisdag 1 december 2009

Första advent dop.



Tänk vad tiden går...... nu i helgen som gick hade vi dop av lilla Amanda, vårt barnbarn. Massor med blommor och ljus, riktigt härligt! Njuter av alla bilderna så här efter åt.

Börja känna lite julstämning nu och går och myser för fullt i butiken samtidigt som jag går och grunnar på lite julklappstips. Inte alltid så lätt att komma på något annorlunda.



Kom över en riktig härlig gammal koffert med ett helt underbart tyg invändigt. Väl hemma och lastat av den så skulle jag visa den för min man........ kofferten hade gått i baklås!

Efter en timmes försök med div. nycklar osv, gav vi upp och just nu är jag på väg till låssmeden.

Passar även på att lägga på vinterdäck - ja så blev min dag idag!

Hoppas ni har en riktigt bra dag!


A tout à l´heure !

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar