söndag 3 januari 2010

Ut med julen!


Nu är jag färdig med julen! För oss har det varit en lång jul då vi började med att julpynta till reportage i Vakre Hjem i okt månad. Så gissa om jag är trött på julen....
Har idag hållt på och städa ut det sista sakerna och granbarren och känner mig själv riktigt nöjd. Väl klar med allt så vill man gärna få in lite nytt, som någon fin blomma eller något annat som tar med sig ljuset in!
Men just nu så får jag hålla tillgodo med gamla vår bilder och njuta av dessa så länge. Känner en lätt längtan efter ljuset och värme men det kommer i sinom tid.....



A tout à l´heure !

3 kommentarer :

  1. God fortsättning på dig.
    Jag nu vill man ha vår.
    Fast att julen varit toppen på alla sätt.
    Gjorde de reportaget iår och publicerde iår?
    Mmm det var bra jobbat måste jag säga.
    Allt jag gör kommer oftas året efter.
    Ha det gott
    Annika

    SvaraRadera
  2. Jag önskar dej en god fortsättning på det nya året!
    Kram Kathrine!

    SvaraRadera
  3. En riktigt god fortsättning till dig också. Kan förstå att du är trött på julen. Själv låter jag julen pågå till helgen. Kram Merja

    SvaraRadera