torsdag 15 april 2010

Vårljus


Vårljus!
Finns det något härligare än när man känner att ljuset och värmen kommer och sprider glädje.
Har köpt in ett parti nysilverbestik som jag gillar riktigt mycket och tyckte det var synd att ha dem liggande i en låda så det fick bli ett litet stilleben på köksbordet. De blänker så fint när solen tittar in.....



Hittade även dessa blommiga böcker på loppis (köpte dem bara för de var så vackra).
Så visst blir man glad när man ser att det börjar blomma så smått och värmen kommer....
Ha en riktigt skön dag i vårvärmen!

- Fick inte tekniken att fungera som jag ville tidigare i dag så det blev kväll innan det här inlägget kom in. Men jag hoppas det blir en fin dag i morgon så vi får njuta även då av vårljuset!

A tout à l´heure!

5 kommentarer :

  1. Jag köpte också ett gäng äldre bestick på loppis häromdagen. Silver är det nog inte snarare nysilver, men fina är de i alla fall. Jättefina rosenböcker. Vi får nog snart göra ett litet vårbesök hos dig och se vad fint du har hemma i butiken. Tills dess, ha det bra. Kram!

    SvaraRadera
  2. Bor det en liten skata i dig tro? Fint stilleben!/Kram Merja

    SvaraRadera
  3. Samma här,älskar dessa gamla bestick,allra helst när de har lite tyngd,mmmmmmmm.
    Hoppas att jag kan besöka dig i sommar,då vi som omväxling till Fårö ska bege oss på en tur söderöver!!!Så vem vet...
    Trevlig helg!!!
    Kramar i massor/Anne-Lie

    SvaraRadera
  4. ååå så mycket vackert hos dig. Kram på dig/ingela.

    SvaraRadera
  5. Underbart med gamla bestick! Jag bara älskar dom! Jag har mina framme för att dom är så fina. Dom används också flitigt, både till vardags och fest!
    Ha en underbar vecka!

    Kram Mimmi

    SvaraRadera