lördag 5 september 2009

Inspiration


Nu har det gått en vecka sedan jag kom hem från storstaden Stockholm. Det är alltid skönt att få komma bort ett par dagar och byta miljö och få se lite annat samt få inspiration till kommande höstdagar. Som jag sa tidigare så var det mycket fabric vintage och natur som gällde på mässorna. Det blev inte så många kort från mässan men här är ett litet urval, så håll tillgodo och njut och bli inspirerad för det blev jag!
Ha nu en riktigt skön helg och njut av de sista blommorna......






A tout à l´heure !

1 kommentar :

  1. Hej Marie!!! Ja jag ska försöka att njuta
    det sista.. Tack så mycket, för att du tyckte butiken var fin, det värmde!!
    Du har en så härlig, varm butik, blandat med allt.Hoppas att du fick mitt mail!!
    Ha det nu så bra!! Linda

    SvaraRadera