tisdag 7 april 2009

Påsk!








Just nu hade jag önskat att det fanns fler timmar på dygnet men....tid är det som är det mest rättvist här i värden. Fattig som rik, vit eller svart, vi har alla 24 timmar på ett dygn.
Sen handlar det om att kunna förvalta dessa timmar och göra det till något bra.
Just nu slås jag med pappkartonger, (fick fyra leveranser på en gång) och allt ska packas upp.
Samtidigt håller jag på och hjälpa min dotter Malin med att måla om hela deras nyinköpta hus....
Så tyvärr så har min lilla blogg blivit lite lidande på detta, men jag lovar att det ska bli bättre!
Vill passa på och visa upp en lampa som många har efterlyst och jag tycker själv den är sååå läcker.


Vill passa på och önska alla en riktigt skön påsk och njut av solen och tiden.....

A tout à l´heure !

2 kommentarer :

  1. Det gör ingenting, bloggen är ingen stress - där ska det ju komma inlägg när man känner för det :) Vackra de där äggen är i silver!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Javisst är den läcker lampan, jag har den också hos mig. Ha nu en riktigt härlig påsk!/Kram Merja

    SvaraRadera