tisdag 31 mars 2009

Vintage













Oj vilken helg det har varit...... många härliga kunder som har kommit och gått i butiken!
Helgen som gick hade vi tema "försmak på sommaren".
Hade tagit in en kollektion med härliga vintageblusar och tunikor samt en liten kollektion av klädmärket Melmelli som bara säljs i ett mindre antal butiker. Med andra ord - kläder som passar in i min stil i butiken och kläder som jag verkligen gillar!

Hade även förmånen att få frossa i härliga sidenklänningar från Indien som min dotter Sophie var och visade upp. Ett plagg som man kan knyta på massa olika sätt. Ett perfekt sommaplagg.
För de små blev det en Carl Larsson klänning i rosa eller blått...... visst är det härligt när man börjar känna att det går mot "rätt tid".

A tout à l´heure !

4 kommentarer :

  1. Åh Marie! De är underbara de där fina tunikorna :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Har du kläder också, det var mer än jag visste! Får kika in och ta mig en titt!

    Lena

    SvaraRadera
  3. Din butik står på min lista över butiker jag vill besöka!

    Mariette

    SvaraRadera
  4. Hej Marie,

    Jättefina kläder. Läcker med klockan längst upp. Madicken klänningen i vilka storlekar finns den?
    Passar de Naomi?
    lam Marie

    SvaraRadera