onsdag 11 mars 2009

Hemma hos oss!


För snart ett år sedan så fick jag besök av trion Johanna Flyckt, Marie Karlsson och Mari Eriksson som alla är flitiga bloggare men även gör reportage om olika hem.
Sagt och gjort, vi hade en trevlig dag tillsammans och de tog en hel del bilder på vårt hem och gård som nu har kommit ut i ett reportage i Allt i hemmet nr 4. Här kan du se en av bilderna som finns i tidningen. Vill samtidigt tacka för ett trevligt reportage och jag har fått mycket positiva reaktioner!!


Vill du se fler bilder så gå in på min hemsida http://www.slottstallet.se/ och titta under fliken "vad händer på gården".




A tout à l´heure !

1 kommentar :

  1. Hej Marie,
    Jag köpte Allt i hemmet när jag var på min kurresa. Brukar aldrig köpa den annars, men när jag bläddra i den så såg jag ett hem som jag kände igen.Så jag köpte tidningen och njöt av de vackra bilderna. Du är så duktig Marie och ert hem är underbart.Jag ringer dig i veckan.
    Kram - Marie

    SvaraRadera