torsdag 5 mars 2009

Leverans av skåp



Efter en helg med många trevliga kunder i butiken så har det blivit lite tomt på möbler.
Därför blev jag blev jätteglad när jag fick besked om att jag skulle få leverans med skåp i från Frankrike.


Efter att ha legat magsjuk ett par dagar så var det dax att ta sig ur sängen och "hugga i". Att ha ett arbete med denna typ av möbler innebär också en hel del slit och tunga lyft, så jag är evigt tacksam att min man Anders hjälper mig när det är leveranser. Det är inga möbler man bollar runt med!

Men här ser ni mina nya skåp som har kommit..... visst är de fina!

Hade även ett så fint gammalt franskt brödskåp men det han jag inte ens fotografera innan det var sålt och iväg.......




A tout à l´heure !

1 kommentar :

  1. Jamen Marie, vilka vackra skåp. Det längst upp och det till vänster av de två sista är ju hur snygga som helst. Det är såna skåp jag skulle vilja ha hemma. Kram Merja

    SvaraRadera